- Næring
- Finansiering
- Firmabil og skatt
- Min leasingbil
- Vedlikehold
- OSS
- KYC
Har du vært uheldig og skal melde inn skade på bilen?
Alt du må gjøre er å ringe inn skaden til Gjensidiges kundesenter på telefon 915 03 100.
Driftstans på bilen?
Som bruker av våre biler får du alltid veihjelp ved driftstans*. Bilene våre er utstyrt med MOBILITETSGARANTI, som gir deg hjelp på stedet av Viking. Alt du trenger å gjøre er å ringe vår døgnbemannede telefon 915 04 444.
* Gjelder ved gyldig mobilitetsgaranti, og hvor bilen har fått driftsstans på grunn av en teknisk feil, og du ikke kan komme deg til verksted for egen maskin. Selvforskyldt driftsstans dekkes ikke av mobilitetsgarantien.
Har du kollidert eller vært i en ulykke
Fyll ut skadeskjema og kontakt forsikringsselskapet ditt. De sørger for å håndtere bilen og reparere skader. Ikke vent med reparasjon, da unngår du at små skader blir store.