- Næring
- Finansiering
- Firmabil og skatt
- Min leasingbil
- Vedlikehold
- OSS
- KYC
Har du vært uheldig og skal melde inn skade på bilen?
Alt du må gjøre er å ringe inn skaden til Gjensidiges kundesenter på telefon 915 03 100.
Driftstans på bilen?
Som bruker av våre bilmerker får du alltid veihjelp ved driftstans*. Bilene våre er utstyrt med MOBILITETSGARANTI, som gir deg hjelp på stedet av Viking. Alt du trenger å gjøre er å ringe vår døgnbemannede telefon 915 04 444.
*Gjelder ved gyldig mobilitetsgaranti, og hvor bilen har fått driftstans på grunn av teknisk feil, og hvor du ikke kan komme deg til verksted for egen maskin. Selvforskylt driftstans dekkes ikke av mobilitetsgarantien.
Har du kollidert eller vært i en ulykke?
Fyll ut skadeskjema og kontakt forsikringsselskapet ditt. De sørger for å håndtere bilen og få skadene reparert. Ikke vent med reparasjonene, da unngåd du at små skader blir store.